Thursday 23 October 2014

Set Kecantikan yang Ohsem!

Kisah benar masalah kulit muka. 

Muka berjerawat, hilang jerawat, tinggal pula parut. Itu fenomena biasa yang melanda. 

Dengan set kecantikan Shaklee, kesan parut pun tak ketara. Kulit rasa sangat moist. Seriously tak menyesal cuba Collagen Powder! 

set kecantikan

Saya amalkan pengambilan Vivix, Collagen Powder, ESP dan Vitamin C.

Ada masa bila kurang titik beratkan kebersihan muka, jerawat naik juga setepek dua. Tapi cepat-cepat sapu dengan Herbal Blend, tak jadi jerawat tu nak membesar! Hihihi..Kulit muka memang kena cuci bersih sekurang-kurangnya 2x sehari, paling penting JANGAN CULAS membersihkan wajah anda sebelum tidur malam jika tak nak jerawat bertenggek di muka. Ahaha..Saya pilih Set Penjagaan Kulit ini yang sangat sesuai dengan saya. 

Seorang rakan yang saya temui berkata; 

" Akak ada masalah lopak-lopak pada pipi kesan jerawat batu zaman remaja. Akak sapu herbal blend setiap malam, alhamdulillah kulit sangat elok dan kesan macam "kawah" tu berkurang!"

Saya sangat setuju dengan akak ni. Sebab saya sendiri rasai kesannya. Nampak je jerawat segan-segan nak naik, sapu 1 malam jaa jerawat terus kecut! 

Antara 4 item di atas, saya sangat sukakan Collagen Powder. Nak tahu kenapa? Dulu saya pernah share keterujaan saya dengan Collagen Powder. Sangatlah awesome! Seawal 3 hari saya penggunaan saya dah rasa kulit mulai lembap. Kalau buat masker lagilah best! Dalam few seconds tepek di muka terus menegang. Rasa awet muda sangat okey! Hehee..


ESP pula jatuh no 2 selepas Collagen Powder! Paling suka bab masker ESP! Sangat sejuk dan kulit rasa sangat gebu selepas bermasker ESP tau. Sementara ESP masih lagi ada promosi, saya sangat syorkan jika ada yang nak mencuba. 

Jika anda nak mencuba produk Shaklee, boleh lihat di sini untuk manfaat produk. Kenalpasti jenis kulit muka anda untuk memastikan anda mencuba produk yang bersesuaian. 

Jika anda memerlukan konsultasi untuk produk Shaklee, boleh hubungi saya untuk info lanjut. 

Hasanah 
013-2896454

*Gambar tanpa camera 360, editting, apatah lagi camera AES. hehe


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...