Thursday 11 September 2014

Testimoni: Collagen Powder

Saya sangat teruja nak cuba Shaklee Collagen Powder (SCP) ni. Nak tahu kenapa? Jom lihat gambar di bawah. 

Sangat jelas perbezaan Pn Sy**** selepas mengambil SCP. Kulit nyata lebih bersih, putih dan berseri. 
 
Kulit tak kering, dan lingkarang bawah mata juga hilang. Percaya tak? Collagen bukan sahaja untuk kecantikan, tapi juga sangat bagus untuk sendi. 


Lihatlah! Cantikkan. Kulit glowing, berseri je.

Anda ibu menyusu? Jangan ragu-ragu untuk mencuba Collagen ini kerana telah ramai ibu-ibu menyusu di luar sana mencuba Collagen, dan hasilnya? Inilah yang para ibu menyusu telah rasakan!

Susu lebih pekat
Baby lebih kerap menyusu
Breast lebih cepat engorge
Alami let down reflex lebih kerap (LDR) ini sangat penting jika ibu-ibu mahu memperbanyakkan susu ya :)

Apa kata ibu menyusu semua? 


Lihatlah, tiada sebab kenapa anda mesti menolak SCP! Harganya berapa? 

Nak hasil yang puas hati, rawatan muka ala-ala pengantin baru, ofkos harganya juga cun kan. Harga asal SCP ini adalah RM298. Tapiiiii...anda boleh berjimat jauh lebih hebat pada bulan ini, dan tak perlu membayar RM298. Anda berjimat hampir RM100! Nakkkk? 



Sempena bulan Promosi ini, saya mahu berikan harga istimewa pada semua pembaca. Hubungi saya di SINI atau boleh Whatsapp saya di 013-2896454. Jangan lupa nyatakan anda adalah pembaca blog saya yer. Ada hadiah istimewa untuk pembeli dari blog. 

SMS/Whatsapp: 013-2896454

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...