Thursday 11 September 2014

PROMOSI SEPTEMBER 2014

Bulan ni julung kalinya dalam sejarah, Shaklee membuat DOUBLE PROMOTION. Ada 2 promosi dalam 1 bulan. 

Apakah ia? 


Wow! Menarik kan. 

Promosi 1:  Mealshake : Beli 3 DAPAT 4
Promosi 2: Collagen Powder: Beli 6 DAPAT 7

Kali ni nak bercerita tentang Promosi Mealshake yang hebat ni. 

Belum pernah ada dalam sejarah. Pertama kalinya Shaklee buat offer best ini, cuma beli 3 tin Mealshake, anda boleh dapat 4 tin! 

Manfaat Mealshake: 
  1. Meningkatkan imuniti kanak-kanak 
  2. Menambah selera makan
  3. Bertindak sebagai pelawas melembutkan najis
  4. Menambah berat badan
  5. Sesuai sebagai sarapan pantas dan berkhasiat
  6. Membantu mengurangkan masalah eczema/penyakit kulit
Nak lihat testimoni Mealshake? Klik SINI

Nak dapatkan harga istimewanya? 

Mari saya ajarkan cara mudah anda membeli sambil berjimat.

Grab offer Beli 3 tin, anda dapat 4 tin. Jika tak nak beli 4 tin, anda boleh berkongsi dengan rakan-rakan. Offer ini jauh lebih menguntungkan berbanding Beli 6 FREE 1 yang sebelum ini dibuat. Selalunya beli 6 dapat 7 kan. Kali ni beli 6 DAPAT 8! Memang tak patut ditolak. 

Tahukah anda? 

Setiap pembelian 1 set (Beli 3 DAPAT 4 Mealshake), anda telah menyumbang sebanyak 10% kepada MyKasih Foundation. Sambil membeli, anda boleh menyumbang pada 2000 rumah kebajikan kanak-kanak yang memerlukan. 



Nak harga SUPER SPECIAL? Hubungi saya terus untuk dapatkan harga teristimewa, kerana saya ada sesuatu yang sangat menarik untuk mereka yang membeli dari saya ;)

Hubungi saya di SINI atau boleh juga SMS/Whatsapp saya di nombor HP 013-2896454. 

Insya Allah pasti saya akan reply pertanyaan anda. Oppsss..jangan lupa mention anda adalah pembaca blog saya ya. Kerana ada SOMETHING SPECIAL untuk pembaca blog yang saya kasihi. 

Salam sayang, 
Hasanah Ahmad
013-2896454

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...