Saturday 25 August 2012

Cantik Berseri Dengan Vitamin


Ingin kelihatan cantik berseri bersama Shaklee?

Cadangan produk berikut dapat membantu mengatasi masalah kulit muka anda!



- VITAMIN B: Membantu memberi tenaga dan kesegaran kepada tubuh, dan kumpulan Vit B ini membantu mengekalkan tona kulit yang sihat dan mengawal stress (Jangan lupa, stress dan tubuh yang letih lesu menyebabkan wajah kelihatan kusam!) B for Beuty. Semestinya saya MEMILIH Vitamin B Complex dari Shaklee kerana mengandungi 8 kumpulan lengkap termasuk Biotin~ Nutrien penting yang membentuk sel kuku, kulit dan rambut. Kekurangannya boleh menyebabkan dermatitis (masalah kegatalan kulit, kulit kering dan bersisik) dan keguguran rambut.

- VITAMIN C: Membantu dalam penghasilan kolagen, bertindak sebagai antioksidan yang melindungi kulit daripada tindakan radikal bebas dan melambatkan kesan penuaan. Ia dapat meremajakan kulit dan menjadikannya kelihatan muda. Sudah tentu Sustain Released Vita-C 500mg Shaklee adalah PILIHAN SAYA, kerana mengandungi bioflvonoid complex yang membantu Vitamin C meningkantkan penyerapannya dan menjalankan tugas dengan lebih baik.

- VITAMIN E: Sebagai antioksidan yang membantu mecegah kerosakan sel akibat dari tindakan radikal bebas, Bahan radikal bebas ini banyak menyebabkan kerosakan seperti pencemaran. Pengambilan vitamin ini berterusan dapat mengelakkan sunburn akibat dari sinaran ultra violet. PASTI saya MEMILIH Vita-E Shaklee kerana mempunyai selenium untuk melengkapkan fungsinya, dan selenium ini penting untuk pembentukan enzim glutasi peroksidase yang melindungi tubuh kita daripada radikal bebas.

- GLA: Formulasi khas Shaklee ini daripada minyak borage yang mengandungi gamma linolenik, asid linolenik, minyak bunga matahari dan vitamin E ini menjadikannya lebih efektif daripada penggunaan EPO. Ia bertindak menstabilkan hormon (Jerawat yang banyak juga punca daripada ketidakseimbangan hormon dalam badan tau). Testimoni pengguna membuktikan kulit menjadi lebih lembap dan masalah jeragat berkurangan dengan pengambilan GLA ini. Penggunaan yang konsisten memberikan kesan "glowing" pada wajah anda.

- ESP: Protein adalah nutrien penting yang membentuk sel tubuh. Ia menghasilkan sel yang sihat, menggantikan sel kulit yang sudah mati serta membaiki struktur kulit semula. . ESP membantu penyerapan vitamin dengan lebih cepat, berbanding dengan mereka yang mengambil vitamin tanpa ESP. SAYA DAPATKAN protein soya berkualiti semestinya dari Shaklee kerana diperbuat daripada non-GMO (genetically modified organism~ Tidak diubahsuai secara genetik) soya yang lengkap dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...