Saturday 8 September 2012

Hebatnya penangan Collagen Powder

 Assalamualaikum.

Hari ni saya nak cerita sikit tentang Collagen Powder ni. Sejak dilancarkan, memang ramai orang yang berebut mendapatkannya, termasuklah saya..heheeeee 


Sebenarnya saya beli untuk diri sendiri, bila saya cerita kelebihannya pada husband, cepat aje si dia cakap, " ni abang punya"...sambil pegang kotak collagen tu..huhuuu...saya pun bagi laa can si dia cuba dulu..baru 2 hari guna, memang dapat rasakan kulitnya semakin licin. Seminggu guna, nampak kulit dah cerah sikit.

Hari ni baru saya dapat mencuba collagen ini. Wah wah...memang betul la..walaupun baru hari pertama mencuba collagen ini, kulit saya masih moist walaupun hari dah lewat petang!


Tak sabar menunggu result selepas 2 minggu ini :)


Jom intai kelebihan Collagen Powder dari Shaklee ini yang buat ramai orang teruja!


- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
- Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
- Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
- Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
- Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
- Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%


Kajian klinikal membuktikan bahawa penggunaan konsisten collagen ini dapat mengubah tekstur kulit secara MENYELURUH dalam masa 8 minggu sahaja!


Menarik kan??


Jika berminat mendapatkan collagen istimewa dari Shaklee ini, boleh hubungi saya untuk maklumat produk dan tawaran istimewa :)


Hasanah Ahmad

013-492 6468
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...