Sunday 23 September 2012

Kulit lebih licin!

Assalamualaikum..

Izinkan saya berceloteh sikit tentang produk yang menjadi igauan ramai wanita (lelaki pun ada ya)..COLLAGEN POWDER.

Memang sangat hebat! Belum pun habis sekotak, encik suami mula tegur kulit semakin licin dan lembut, wajah juga semakin cerah..katanya memang terasa kelainannya..hahaaa..sape tak cuba lagi memang rugi.

Jangan lambat-lambat..cantiklah untuk yang tersayang, pasti tak rugi ;)

Benarlah kata mertua saya, kita ni orang perempuan, kena ambil supplemen kesihatan ni, bukan untuk diri sendiri sahaja, tapi untuk suami juga. Sekarang saya yakin, dan bertambah keyakinan saya tentang itu..terima kasih ma!

Semakin saya terasa jatuh cinta pada produk yang satu ini..dan insya Allah mahu terus menggunakannya, bukan untuk diri sendiri semata-mata, tetapi supaya suami saya juga mendapat manfaat daripadanya :)

Insya Allah..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...