Friday 7 November 2014

Tubuh Mudah Letih Semasa Menyusu?

Menyusukan adalah momen yang sangat indah! Namun tak dinafikan, tubuh kita letih gara-gara bangun malam mengepam susu untuk dijadikan stok.

Dengan kerja-kerja rumah, kerja pejabat, kadangkala diri keletihan.

Perlunya vitamin unutk ibu menyusu, bukan untuk menambahkan kuantiti susu ibu semata-mata, tapi memberikan ibu kesihatan yang lebih baik, tubuh yang lebih segar dan cergas.

Vitamin yang dicadangkan untuk ibu yang menyusu ialah seperti di bawah:


Ia adalah kombinasi vitamin asas vitamin untuk menggalakkan penyusuan.

Vitamin asas seperti vitamin B, C serta Vitalea adalah untuk memelihara kesihatan, memastikan ibu kekal bertenaga dan tidak mudah keletihan. Bila kita mengambil 3 vitamin ini, jika pada hari sibuk pun kita masih kekal cergas lagi. 

Vitamin yang merangsang menambahan susu ibu ialah Alfalfa dan ESP. Terbukti supplement ini membantu untuk meningkatkan kuantiti susu ibu jika diamalkan dengan teknik yang betul. 

Ostematrix pula membantu untuk penyusuan semasa ibu didatangi haid. Kerana terdapat sesetengah ibu yang mengalami masalah susu merudum semasa period. Insya Allah Ostematrix dapat membantu masalah ini. Anda juga boleh baca manfaat lanjut OStematrix.

Saya sendiri mengamalkan supplement ini untuk menyusukan anak saya sekarang, 1 tahun usianya, menyusu susu ibu sejak lahir hingga sekarang. Alhamdulillah saya sendiri rasa sangat bertenaga bila amalkan pengambilan vitamin ini. Tubuh tak la mudah melepek bila menjelang malam :)

Banyak testimoni mereka yang telah mencuba set ini. Anda boleh rujuk di facebook saya. 

Nak baca kisah saya mendapat lebih 40 oz susu perahan dalam masa sehari? Ada saya ceritakan dalam entry yang lepas

Jika nada berminat mencuba set penyusuan yang ohsem ini, anda boleh hubungi saya atau whatsapp saya untuk konsultasi. Dijamin harga terendah dan mampu milik! 

Hasanah
013-2896454

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...