Tuesday 4 November 2014

Resdung Semakin Lega!

Tiada yang lebih menggembirakan selain mendapat berita customer semakin bertambah baik kesihatan selepas menggunakan produk Shaklee.
Kami ingin membantu lebih ramai orang mendapat kesihatan yang lebih baik.

Beliau mengadu mengalami masalah resdung kronik. Cecair yang berbau busuk, kerap keluar memenuhi rongga hidung, merimaskan malah menyumbat hidung.
Selepas berjumpa doktor untuk masalah resdung dan mengambil ubatan hospital, masalah beliau menjadi semakin teruk apabila cecair yang keluar semakin busuk dan bernanah!

Prihatin dengan masalah yang dialami, beliau berjumpa suami saya untuk mendapatkan Set Resdung.
Saya mencadangkan Set Resdung yang terdiri dari Vitamin B Compleks, Vitamin C dan Alfalfa untuk masalah beliau.

Alhamdulillah. Cuma 6 hari mencuba, dengan izin Allah, masalahnya semakin berkurangan. Malah beliau rasakan amat selesa!

Lihatlah komen beliau dalam whatsappnya pada kami.


"Sekarang dah jauh baik dari hari tu."

Alhamdulillah. Semoga kesihatan beliau semakin pulih dengan ikhtiar ini. 

Nak baca lanjut mengenai masalah resdung? Anda boleh baca entry saya sebelum ini. Periksa tanda-tandanya jika anda alami masalah yang serupa. 

Jika anda mengalami masalah yang sama, hubungi saya untuk bantuan. Saya bersedia membantu anda. 

Hasanah
013-2896454


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...