Sunday 9 November 2014

Anak Tak Sihat?

Hari ni nak cerita tentang Omega Guard.

Senang cerita yang orang duk panggil Minyak Ikan. Yes. Fish Oil. Omega Guard ini adalah asid lemak Omega 3 yang kaya dengan EPA dan DHA. Tubuh kita memerlukan Omega 3 ini tapi ia tak dapat dihasilkan oleh tubuh. Kita perlu mendapatkannya dari sumber luar, iaitu melalui makanan seperti ikan salmon, ikan tuna dan certain sayuran.

Minyak ikan ini sangat penting untuk mengurangkan risiko penyakit jantung, meningkatkan daya ingatan dan tumpuan, memelihara kesihatan sendi, malah ia sangat berguna untuk mereka yang sedang menurunkan berat badan. 

Nak tahu lebih banyak manfaat Omega Guard?
Saya pernah ceritakannya. Jangan lupa untuk baca entry lama saya ye hehe :) 

Selain golongan di atas, Siapa lagi yang memerlukan Omega Guard ini?

  • Ibu hamil dan ibu menyusu - DHA dan EPA yang terdapat dalam Omega Guard ini membantu perkembangan otak bayi yang lebih bagus
  • Mereka yang sedang berdiet - Omega Guard merupakan PEMBAKAR LEMAK terbaik untuk membantu menurunkan berat badan
  • Anak kecil - membantu perkembangan otak yang lebih baik dan kanak-kanak lebih pintar
Nak tahu tak?

Kanak-kanak yang mengalami masalah batuk dan selesema, apabila diberikan Omega Guard, alhamdulillah kesihatan mereka bertambah baik selepas itu. Saya sendiri telah beberapa kali mengujinya dengan memberikan Omega Guard pada anak kami, 2 tahun dan 3 tahun. Ia terbukti berkesan. 

Jika anak anda mengalami masalah yang sama, jangan berlengah lagi. Omega Guard mengandungi anti-histamine untuk mengurangkan masalah inflamasi/keradangan pada salur pernafasan! 

Shaklee memberikan PROMOSI HEBAT sempena November ini untuk setiap pembelian Omega Guard. Jika anda ingin membeli untuk si kecil anda, saya menawarkan harga istimewa untuk anda. 

Kesihatan anak-anak tinggi nilainya untuk kesejahteraan keluarga kan :)

Hasanah 
013-2896454

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...