Tuesday 4 November 2014

Peluang Melancong Bersama Shaklee!

Hoorayyyy!!

Baru je tadi chek emel, ada emel dari Shaklee untuk trip Umrah dan Istanbul pada Disember nanti.



See..Winter jaket pun Shaklee bagi FREE! 

Terima kasih daun keladi. Tahun depan kami join lagi. Hehehe..

Trip ini adalah keistimewaan yang Shaklee berikan kepada leaders yang mencapai syarat yang ditetapkan. Boleh pilih either nak melancong ke US (bulan 8 yang lalu) atau ke Umrah/Istanbul. Saya memilih trip ke Umrah/Istanbul. Opppssss..tapi bukan saya yang pergi. 

Saya hadiahkan pada suami tersayang trip Umrah dan percutian 6 bintang ini. Tanda terima kasih atas sokongan yang tak berbelah bahagi pada saya dalam sepanjang saya buat bisnes Shaklee ni. 

Yalah. Tanpa sokongan, restu dan bantuan dari suami, seorang isteri tak mampu nak pergi lebih jauh. 

Terima kasih suamiku! 

Banyak lagi kelebihan yang Shaklee berikan. Ini hanyalah sebahagian kecil dari excitement kami di Shaklee. Shaklee menawarkan program 3C - cash, car dan convention. Alhamdulillah, sepanjang berbisnes ini, saya berpeluang merasai ketiga-tiga manfaat yang best ini! 

Peluang yang Shaklee berikan terbuka kepada semua yang melepasi syarat. Syaratnya? 

Paling mudah, be part of us! 

Ayuh bersama kami. Saya tunjukkan jalannya! 

Saya boleh dihubungi melalui facebook atau Whatsapp saya di 013-2896454. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...