Tuesday 25 August 2015

MySG Gathering & Recharge 2015

Cerita tentang program kami je kan few days ni. Maaf ye heheheee... tengah excited kata orang kan. Gembira dapat jumpa downlines (anak bisnes) ada yang dari jauh sanggup datang. Ayu dari Kelantan, sedang sarat mengandung 35 minggu, malah lebih mengharukan, kak Hazla dari Sarawak naik flight semata-mata untuk event ni. Semangat yang mereka tunjukkan cukup mengagumkan saya! Mereka sangat hebat dan kuat semangat. 

Untuk event ini, ada perkongsian dari saya sendiri (opkos ler selaku organizer kena pegang mikrofon lebih kan. Perasan!), dari downline saya Mimi, dari upline yang saya hormati Master Iffah, Master Firdhaus dan Master Haji Roslan. Perkongsian dan ilmu yang sangat bermakna buat kami.  

Dalam Shaklee, support group seperti ini sangat penting untuk kelangsungan bisnes. Kita tak dapat bertahan lama kita keseorangan. Dengan adanya support yang tak putus-putus dari upline, tunjuk ajar dan bimbingan, ia memastikan kita sentiasa "keep on track". 

Jom layan gambar pula. Heheee saya sengaja pilih Bayou Lagoon Park Resort di Melaka, memandangkan majoriti kami dari KL. Tak jauh mana pun, perjalanan dari KL lebih kurang 1 jam 30 minit sahaja. Lagipun ada water theme park kan, memang syok la mak-anak-bapak main air hehehe 



Bersama Upline saya Master Iffah yang saya kasihi 
Untung ler siap dapat hadiah hahaha

Free vitamin, termasuk FREE Vivix FREE FLOW okey :)

Fenomena biasa di mana-mana program Shaklee, beri talk sambil dukung anak hehe


hehehe kejadian huru hara di belakang dewan seminar..pemandangan biasa, Shaklee kan bisnes family


                    
      Ya Allah, bantulah daku untuk menyentuh lebih ramai insan dan menambahbaik lebih banyak kehidupan

Doakan kami agar terus maju jaya dalam bisnes ini ya. 
Shaklee - Lifetime Bussiness.
The Best Home-Based Bussiness

Ingin sertai kami? Jom hubungi saya untuk perubahan dalam hidup yang tak pernah anda bayangkan :)

Your Trusted Shaklee Distributor
Hasanah Ahmad 
013-2896454 
(SMS/Whatsapp)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...