Sunday 23 August 2015

7 SEBAB KENAPA ANDA MESTI MULAKAN BISNES INI

Sekarang zaman ekonomi tak menentu, ramai yang mula mencari pendapatan sampingan untuk tampung gaji yang tak mencukupi.

Saya sangat cadangkan korang untuk buat bisnes Shaklee.

Nak tahu kenapa?

Meh baca meh.

1) Shaklee adalah company MLM yang dah lama bertapak dan berkembang pesat di dunia. Dah lebih 50 tahun pun.

2) Shaklee punyai produk yang berkesan, selamat dan mesra alam. Shaklee ada berjuta testimoni mereka yang dah merasai keberkesanan produknya. Malah mereka yang buat bisnes Shaklee majoritinya yang sukakan kesan positif selepas mencuba produk Shaklee. Jatuh cinta pada kebaikan produk lalu mereka kongsikan kebaikan itu supaya lebih ramai orang dapat rasa.

3) Shaklee ada saintis tersendiri yang mengkaji sedalamnya tentang produk. Setiap produk ada kajian saintifik dan melalui ujian kualiti tersendiri. Shaklee laburkan berbillion dollar untuk R&D :)

4) Shaklee tak pernah gagal membayar bonus kepada pengedarnya selama bertapak di Malaysia sejak 1995. Malah Shaklee dah gunakan berbillion dollar setahun membayar bonus pada pengedarnya (mungkin lebih lagi sekarang sebab makin ramai mereka yang berjaya cipta pendapatan bersama Shaklee).

5) Sistem dan marketing plan yang jelas dan patuh syariah, terbukti berjaya membantu ramai orang memperoleh income bulanan 4-5-6 angka. Nak dapat 4 angka dalam Shaklee mudah dan senang caranya. Dalam Malaysia je tak tahu berapa ribu orang yang dah pun capai 4 figures income dalam Shaklee. Yang 5 angka, 6 angka pun ramaiii sangat tau.

6) Produk Shaklee sentiasa mendapat permintaan yang tinggi di pasaran kerana orang makin sedar kepentingan supplement untuk melengkapkan nutrisi harian, kerana dalam arus kemodenan sekarang, semua serba nak cepat, kita tak mampu nak makan makanan seimbang mengikut piramid makanan ikut portion yang dicadangkan. Selalunya makan nasi, lauk, sayur dan buah 2x sehari pun mujur. Apatah lagi nak makan sampai 5-6 hidangan seperti yang dicadangkan.

7) Support group dalam Shaklee sangat supportive dan membantu anda untuk kembangkan bisnes anda. Support group ini akan membimbing anda untuk berjaya dalam Shaklee menggunakan sistem yang ada.

Sebenarnya ada banyak lagi point kenapa anda mesti mulakan bisnes Shaklee. Tak terkata benefitnya.

Jika minat nak tahu lebih lanjut tentang peluang yang Shaklee tawarkan, anda bolweh hubungi saya untuk info lanjut. Saya sedia membantu.

Hasanah
013-2896454
SMS/Whatsapp

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...