Sunday 28 September 2014

Shaklee: Meraikan Leaders!

Semalam Shaklee ada anjurkan event Motivation, Recognition & Raya Celebration bertempat di Shah Alam Convention Centre (SACC). Yang bestnya, kedua-dua speaker undangan ini adalah dari group yang sama dengan saya, iaitu JUTAWAN SHAKLEE. Dan yang paling best adalah speaker Master Farihah adalah kekanda saya di bawah 1 payung yang sama. Hehee..

Peluang berjaya da;am Shaklee

Even tak dapat hadir ke majlis kerana bekerja, suami hadir bersama anak sulung kami, Izzat mewakili saya. Yalah, nama tersenarai sebagai salah seorang yang diraikan. Kami akan menerima sijil yang disampaikan oleh Mr Bradford, Presiden Shaklee International. Mr Victor Lim, Presiden Shaklee Malaysia tu dah jadi kamceng dengan suami saya, depa memang baik sangat sejak trip percuma ke Karambunai yang ditaja Shaklee.

Cantik nau dekonya hihii..Rasa rugi sangat tak dapat hadir sama. 


Masa pendaftaran masuk, suami dapat ini sebagai leaders yang diraikan!


Jom layan gambar mereka sepanjang majlis. Sangat-sangatlah meriah! 

Full House OKEY! Jumlah kehadiran dalam 1300 orang. WOW! 

Shaklee Hebat

Ucapan dari Presiden Shaklee Malaysia, Mr Victor Lim.



Kalau anda nak tahu, Sales Shaklee Malaysia 840% peningkatannya! Haaa mencanak-canak tuh! No wonderlah kenapa Shakle memberikan pelbagai insentif pada distributornya, Pastilah saya mahu menjadi salah seorang mereka yang hebat kan :)

Shaklee maju

Duduk sambil mendengar sharing. Ada -ada je gelagat si bujangku! Terima kasih suamiku, contoh terbaik suami yang menyokong bisnes keluarga! 




Ucapan hebat dan bersemangat dari Master Farihah.Walaupun tak hadir, tapi auranya meresap sampai ke hati. Tersentuh sangat-sangat. That's why saya nak terus berjaya dalam bisnes Shaklee membantu anak-anak didik saya. Itu adalah AMANAH yang saya pikul.


Menurut suami saya, acara pemberian Sijil kepada leaders dimulakan dengan rank Supervisor. Ramaiiiii sangat Supervisor dalam Shaklee ni. Kalau nak tahu, pada rank Supervisor, anda boleh menjana pendapatan bermula RM2000! Best kan. Rank pertama sahaja dah RM2000 MINIMUM, apatah lagi jika anda di rank atas. 

Kemudian rank Senior Supervisor, pun ramai penerima sijil. Rank Coordinator pun masih ramai. 
Tiba giliran penerima Sijil Rank Senior Coordinator. Jeng jeng jeng...saya dapat bayangkan masa tu debaran incik suami heheheee

Tara...


Maafkan saya. Saya tak tahu kenapa anak saya yang sorang ni terlalu excited sampai melompat gini gayanya hahaha! 

Suami kata izzat tak duk diam atas pentas. Ada je gaya dia macam-macam. Layan je la ye..

Senior Coordinator, 5 angka dalam tangan. Namun semua ini tak bermula dengan mudah. Bukan terus buat bisnes dapat 5 angka ya. Kami bermula dari bawah. Berdikit-dikit membina empayar. Kami lalui semua fasa, rasai bonus dari 2-3-4 angka. Alhamdulillah! Hasil jerih perit saya rasakan amat berbaloi!

Kejayaan dalam Shaklee

 

Masa ni Mr Victor pesan kat suami saya, "Tahun ni master ya"..Heee..Insya Allah. THIS CYCLE. Rakan-rakan yang membaca mohon doakan kami ya..Ameen.  

Kak Zakiah berada 3 dari kanan (baju hitam tudung putih)

Bukan kami sendirian! Anak bisnes kami, Zakiah Zakaria turut mendapat pengiktirafan untuk rank Senior Supervisor. Hebatlah Kak Zakiah! Beliau merupakan leader yang akan terus maju membawa bersama anak didiknya.

Ramai lagi anak didik yang layak, tapi atas kekangan dan aktiviti keluarga, mereka tak dapat hadir.

 Barisan penerima pengiktirafan dari Shaklee..

Shaklee raikan kejayaan

Ni pula mereka yang diraikan untuk rank Senior coordinator.

Shaklee raikan kejayaan

Best kan. Tengok gambar je dah kenyang! Ahakssss...melampau! 

Shaklee sangat-sangat menghargai distributornya yang gigih untuk maju dalam bisnes. Banyak sangat pengiktirafan yang Shaklee berikan. 

Insya Allah, giliran kami pula akan menyusul. Master Coordinator Cycle 2014/2015! Doakan kami ya. 

Saya ingin membantu lebih ramai mereka yang ingin maju dan berjaya, ingin menjana pendapatan sendiri 4-5 angka dari rumah. Jika anda salah seorang daripadanya, hubungi saya untuk bimbingan. 

Shaklee sememangnya bisnes family yang sangat menyeronokkan, boleh bermula dari rumah secara sepenuh masa mahupun separuh masa sambil bekerja.  

Salam sayang, 
M2B Hasanah 
013-2896454

1 comment:

  1. Haii.. Cakkk..
    teman follow sini yea, follower no.46
    jemput follow me back yea..
    leh kita saling kunjung-mengunjung nanti.. =)

    http://tengkubutang.blogspot.com/

    kalau minat kucen boleh gak follow blog
    kedua teman ni yea..

    http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...