Wednesday 16 January 2013

Uruskan rambut bersama Shaklee

Hari ini adalah hari pertama saya menggunakan Revitalizing Shampoo dari Shaklee ni. Sebelum ni saya cuba Nourishing Scalp Treatment sahaja. Nyata, saya amat berpuas hati..padahal baru first time cuba. Balik rumah jam 10 malam, seharian di luar pun, rambut masih lagi lembut dan tidak kusut.

Saya saja cuba sebab memang ada rambut gugur..Bila guna Nourishing Scalp Treatment tu memang saya salute la. Sebab tu saya nak add syampu ni. Memang power laa kesannya. Nanti saya update ya bagaimana tahap keguguran rambut saya yang dulu amat kritikal.

Inilah Revitalizing Shampoo yang saya maksudkan.

Bagusnya syampu ini;

  • Ia mengandungi humektan yang bertindak melicinkan kutikel rambut dan melebatkan rambut
  • Memiliki sistem pembersih yang lembut dan berpaten (emmm,..patut laa rambut jadi lembut semacam nih)
  • Menyegarkan dan menyeimbangkan kulit kepala dan rambut tanpa terlalu mengeringkan atau melembapkannya.
Wah! Best kan...saya makin suka guna syampu ini. Tak menyesal langsung beli..memang berbaloi-baloi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...