Sunday 20 January 2013

Pencuci baru saya!

Assalamualaikum...

Rindu mahu mencoret di blog sendiri..ahahaha..

Saya sebenarnya baru beberapa hari menggunakan pencuci muka Nutriwhite dari Shaklee ini. Nyata, hasilnya sangat memuaskan. 1 tiub Gentle Deep Foaming Cleanser tahan berbulan-bulan, daripada testimoni yang saya temui, kebanyakannya tahan 10-12 bulan. Wow!! 1 pencuci tahan setahun.
Selain menggunakan cleanser, saya juga menggunakan Soothing Radiance Whitening Softener. Ini merupakan toner yang sangat menyegarkan. Saya sukeee :)

Alhamdulillah, setakat yang saya cuba ini, kesannya memang terbaik. Yang cleanser tu, picit sikit je kat tapak tangan, tapi buihnya, memang power la. Kecil-kecil cili padi pulak..hahaha :)

Satu lagi produk yang bakal saya beli dalam tempoh terdekat ini adalah Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15. Tak sabar pula nak tambah rangkaian penjagaan kulit muka dengan Nutriwhite ni.

3 produk ini adalah produk asas jika anda mahu menggunakan Nutriwhite secara berdikit-dikit, jika tak nak cuba pelbagai lagi produk Nutriwhite, gunalah yang 3 ini, pasti memadai :)

Nak dapat hasil ayng mengagumkan! Jom cuba Nutriwhite.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...