Wednesday 2 January 2013

Atasi masalah sendi bersama Shaklee

Wah wah..sempena Promosi Januari ini, ramai yang order AJHT (Advane Joint Health Tablet). Apa yang bestnya, AJHT dijamin oleh Shaklee melalui kajina klinikalnya, ia terbukti berkesan melegakan sakit sendi dalam tmepoh 5 hari sahaja! Cepat kan kesannya..tetapi kebanyakan customer yang mengambil AJHT ini mula merasai keberkesanannya seawal hari ke 2-3..Wow!

Jom follow sedikit perkongsian berikut tentang AJHT.

AJHT adalah produk Shaklee yang terbaru dilancarkan semasa National Conference Jun yang lalu. Ianya khusus untuk memelihara kesihatan sendi. Mari lihat bagaimana AJHT bertindak :)


1. Menyokong kesihatan sendi


AJHT mengandungi ekstrak Boswellia untuk:

-Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. 
- Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

2. Bertindak sebagai kusyen

 AJHT mengandungi ekstrak jagung yang berfungsi untuk :

- Membantu mengekalkan tulang rawan
- Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi.
- Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible. dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.

3. Memelihara tisu penyambung yang sihat

Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C merupakan nutrien terpenting dalam kesihatan sendi. ini kerana zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.


Ada lagi entri menarik saya tentang AJHT ini. Tunggu ya...

Ingin hadiahkan untuk ibu bapa atau mertua? Jangan ragu-ragu, anda telah buat pilihan yang sangat bijak.

Beli 6 PERCUMA 1, dapatkannya hanya dari saya di IMNAH03. Place your order now. Isikan borang yang disediakan di atas :)

| Hasanah Ahmad
| SMS: 013-492 6468
| Email: hasanah3006@gmail.com
| Facebook: Hasanah Ahmad
| Fb Page: My Super Store

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...