Tuesday 17 December 2013

Join Bisnes? Istikharah paling tepat!

Selepas diterangkan oleh upline saya bagaimana saya boleh menyertai bisnes Shaklee, saya mula membuat timbang tara.

Sebenarnya ada 2 cara bagaimana mahu memulakan bisnes ini.

1. Membayar yuran keahlian seumur hidup sebanyak RM75, atau
2. Menyertai dengan pakej bisnes dengan pembelian barangan lebih kurang RM650 (bersamaan 200 uv/point) dan mendapat free membership.

Wah..sungguh saya tak sangka bahawa nak join Shaklee ni tak perlu modal yang besar! 

Sebab banyak yang saya dengar dari rakan-rakan, nak buat bisnes kena buat loan bank bagai..oh no!

Lain sungguh bagai dikata.

Saya tertarik dengan pilihan kedua kerana saya jimat RM75, hanya beli produk, dapat point dan dapat bonus. Terus boleh mulakan bisnes dengan mudahnya :)

Sebulan saya lakukan solat sunat Istikharah. Mohon petunjuk Allah untuk lorongkan saya ke jalan yang dia redhai. Jika bisnes ini adalah yang terbaik untuk saya, untuk keluarga saya, untuk kerjaya saya, untuk agama saya, izinkan saya bermula dan berjaya dengannya.

Setelah sebulan saya berfikir dan menimbang baik buruk menjalankan bisnes ini, akhirnya saya membuat keputusan.

Shaklee adalah syarikat nutrisi yang gah dan no 1 di US. Malah telah 50 tahun bertapak. Membaca profile syarikat sangat meyakinkan dan tidak goyah.



Ya, saya mahu sign up. Dengan pakej bisnes untuk mendapatkan penjimatan RM75!

Anda mahu membaca dari awal bagaimana saya bermula? 

Sila klik link di bawah:
http://imnah03.blogspot.com/2013/12/bagaimana-saya-bermula-dengan-shaklee.html

Terima kasih kerana membaca :)


******************************************
Bagaimana mahu menghubungi saya?

- PM Facebook saya : Hasanah Ahmad
- SMS/Call saya di talian 013-2896454 

Saya sedia membantu anda :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...