Tuesday 12 July 2016

Salam Aidilfitri 1437H

Rasa bersalah giler sebab dah 4 bulan tak update blog.

Ada ni haa. Tak menghilang ke mana pun hihii

Ya agak sibuk bila jadi ibu anak 4, tapi itu bukan alasan hihii

Lari tajuk pula. Harap tak terlambat lagi untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua. Maaf Zahir Batin.

Sejak awal Ramadhan haritu saya nomad pindah ke kampung sementara waktu. Insya Allah sampai hujung tahun ni.

Jadi segala barang dagangan pun saya bawa pulang, beroperasi dari kampung, pengeposan ke seluruh Malaysia.

Actually baru-baru ni saya ada berazam nak potty train anak ke 3 kami, Irfan yang kini berusia 2 tahun 9 bulan. Hari ni baru hari kedua latihan. Alhamdulillah walaupun ada terbabas tapi Irfan cepat belajar.

Insya Allah progressnya nanti saya share kat sini ya.

Potty train bukan latihan pada anak sahaja, tapi latihan pada ibubapa/penjaga untuk mengawal emosi. Kali ni potty train di rumah mertua, mertua sama-sama membantu, subhanallah memang rasa terurus sangat emosi ibu!

Nantilah next entry saya kongsikan ya 😘

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...