Friday 25 July 2014

Balik Kampung..Tips Untuk Pasangan Sekampung

Wah wah..masing-masing dah start cuti raya kan. Maka bermulalah episod jalanraya mulai sesak. Hehee

Kami beraya di KL tahun ini, saya bekerja pada hari raya. Takpe laa, tahun lepas dah cuti kan. So tahun ni kerja la. Insya Allah LAST raya yang tak balik okey (pujuk hati) heheheee..

Selamat menyambut Aidilfitri yang bakal menjelang. 

Saya nak berikan sedikit Tips pada pasangan suami isteri yang tinggal sekampung/setaman/sekawasan perumahan/se apa apa aje lah. 

Ini apa yang kami amalkan. 

Even kami suami isteri adalah sedaerah (since bukan kampung hehe), jika balik kampung kali ini adalah turn bermalam di rumah suami dahulu, maka kami akan terlebih dahulu singgah di rumah saya untuk berjumpa kedua orang tua saya dulu. Lepas sesi ramah mesra dengan parents saya barulah kami zrooom ke rumah mertua pula dan terus bermalam di sana. 

Tips ini hanya sesuai diamalkan bila kami sampai Kelantan pada siang hari. Jika sampai malam hari, tidak lerrr nak nyinggah rumah saya jam 1 pagi kan kan..

Selamat pulang ke kampung dan moga selamat perjalanan anda semua :)



Dapatkan supplement Shaklee anda dari saya secara COD (cash on delivery) pada musim perayaan dan penJIMATan postage :)

Salam sayang,
Hasanah
013-2896454

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...